Ρώμη: Η πόλη της ιστορίας και της καλοπέρασης

Ενημερώθηκε: Ιουλ 2

Πριν 1 εβδομάδα εγώ και η παρέα μου ξεκινήσαμε για ένα ταξίδι, το οποίο αποτελούσε στόχο μας εδώ και περίπου 3 χρόνια. Από την 3η Λυκείου, λοιπόν, ονειρευόμασταν να ταξιδέψουμε στην Ιταλία και πιο συγκεκριμένα στην Ρώμη. Ο στόχος μας αυτός πραγματοποιήθηκε και έτσι στις 30 Απριλίου 2019 ξεκινήσαμε για το μακρινό και κουραστικό ταξίδι με τελικό προορισμό την πανέμορφη πρωτεύουσα της Ιταλίας.

Φτάσαμε στην Ρώμη το απόγευμα της ημέρας αυτής και γρήγορα τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτια Airbnb, τα οποία είχαμε κλείσει. Ο πρώτος μου φόβος ήταν το πως θα είναι τα δωμάτια, ο οποίος γρήγορα εξαφανίστηκε, καθώς η εξυπηρέτηση από τον ιδιοκτήτη ήταν εξαιρετική και τα δωμάτια πολύ οργανωμένα. Όταν είχαμε τελειώσει με την τακτοποίηση του σπιτιού και με την ξεκούρασή μας αποφασίσαμε να βγούμε έξω και να ανακαλύψουμε την νυχτερινή ζωή της πόλης.

Αυτό που εγώ παρατήρησα είναι πως η νυχτερινή ζωή στην Ρώμη διαφέρει πολύ από αυτήν στην Θεσσαλονίκη για την οποία μπορώ να έχω άποψη, καθώς είμαι φοιτητής εδώ. Πολλά από τα νυχτερινά bars και clubs είναι μικρά με αποτέλεσμα στο εσωτερικό να χωρούν περίπου 3-4 παρέες. Επομένως, ήταν συχνό φαινόμενο να βλέπεις πολλούς νέους στην ηλικία μου να έχουν παραγγείλει το ποτό τους στο χέρι και να κάθονται έξω από το club ή να κάνουν βόλτες στα πανέμορφα στενά της Ρώμης. Αυτή είναι και για εμένα η μαγεία της βραδινής Ρώμης. Δεν χρειάζεται να βρίσκεσαι σε κάποιο μαγαζί για να περάσεις καλά. Αρκεί να έχεις καλή παρέα, ένα δροσιστικό ποτό στο χέρι και να χαθείς στα στενάκια της.

Η δεύτερη ημέρα ήταν γεμάτη με επισκέψεις στις μαγευτικές καθολικές εκκλησίες της Ρώμης, όπως η Βασιλική του Αγίου Πέτρου, καθώς και επισκέψεις στα μουσεία του Βατικανού. Θα ήθελα σε αυτό το σημείο να μοιραστώ μια εμπειρία μου μαζί σας. Σπάνια συγκινούμαι με την τέχνη ή με μουσεία, αλλά αυτό μου συνέβη για πρώτη φορά στην Βασιλική του Αγίου Πέτρου. Πρόκειται για όσους δεν γνωρίζουν για μία από τις πιο μεγαλοπρεπείς εκκλησίες της Ευρώπης και ανήκει στο Βατικανό. Είχα την τύχη την στιγμή που αντίκριζα αυτό το θαύμα αρχιτεκτονικής να ψάλλει και μία χορωδία της Εκκλησίας αυτής. Ο συνδυασμός των 2 αυτών πραγμάτων με έκανε να ανατριχιάσω και να κρατήσω με το ζόρι δάκρυα θαυμασμού για την στιγμή αυτή.

Η 3η ημέρα μας στην Ρώμη ήταν και αυτή γεμάτη με εξερεύνηση, καθώς επισκεφθήκαμε την γνωστή Fontana Di Trevi και την Spanish Plaza. Η Fontana Di Trevi ήταν γεμάτη με κόσμο που ήθελε να δει το μνημείο και να τηρήσει το έθιμο που λέει πως πρέπει να ρίξεις ένα νόμισμα μέσα στο συντριβάνι για να πραγματοποιηθεί μία ευχή σου. Ομολογώ πως λόγω της ώρας που πήγαμε ο κόσμος ήταν πάρα πολύς και η γύρω περιοχή ήταν ασφυκτικά γεμάτη. Το μεσημέρι επισκεφθήκαμε την Ισπανική Πλατεία της Ρώμης, μια περιοχή η οποία είναι πανέμορφη λόγω των γεμάτων χρώμα λουλουδιών της και των υπέροχων σκαλιών της. Η περιοχή γύρω από την πλατεία είναι ο "παράδεισος των πλουσίων", καθώς είναι γεμάτη με μαγαζιά, όπως Gucci, Prada, Diesel, Chanel και Cartier, μάρκες οι οποίες δεν απευθύνονται σε όλους μας, οπότε μην κάνετε τις αγορές σας από εκεί.

Φτάνουμε, λοιπόν, στην 4η και τελευταία ημέρα που βρισκόμασταν στην Ρώμη, όπου μετά από τόσο κούραση εγώ δεν μπορούσα να σηκωθώ από το κρεβάτι και έτσι έμεινα στο σπίτι χωρίς να μπορώ να συνεχίσω την εξερεύνηση στα αξιοθέατα, οπότε σας έχω μια λίστα με τις συμβουλές μου για όποιον θέλει να πάει ταξίδι στην Ρώμη, σύμφωνα με την δική μου πάντα εμπειρία.

Top 3 Tips για Ρώμη

1) Φορέστε χαλαρά παπούτσια: Μην κάνετε το λάθος που έκανα εγώ, δηλαδή το ότι πήρα μόνο sneakers. Η Ρώμη είναι μια μεγάλη πόλη, η οποία απαιτεί πολύ περπάτημα, οπότε πάρτε χαλαρά παπούτσια. Ο λόγος που δεν μπορούσα να συνεχίσω την εξερεύνηση μου την 4η ημέρα στην Ρώμη ήταν επειδή πονούσα αφόρητα στα πόδια λόγω των ακατάλληλων παπουτσιών.

2) Οργανώστε επισκέψεις σε μουσεία πριν το ταξίδι: Εγώ και η παρέα μου ήμασταν από τους τυχερούς που είχαμε κλείσει εισιτήρια σε μουσεία πριν πάμε εκεί και εάν κρίνω από τις τεράστιες ουρές που προσπεράσαμε λόγω του ότι είχαμε skip the line (εισιτήριο με το οποίο προσπερνάς τις ουρές αναμονής) κάναμε πολύ καλά. Οπότε μην περιμένετε να δείτε μνημεία εάν δεν κλείσετε εισιτήρια νωρίτερα ή εάν δεν είστε στην ουρά από τα ξημερώματα.

3) Κάντε οικονομία πριν το ταξίδι: Η Ρώμη και η Ιταλία γενικά, παρόλο που έχουν περάσει κρίση και βρίσκονται στην Μεσόγειο (που θεωρείται φθηνότερη από τον Βορά) είναι μια ακριβή πόλη και χώρα. Οπότε φροντίστε να κάνετε οικονομία πριν το ταξίδι για να απολαύσετε τις ανέσεις που μπορεί να σας προσφέρει, καθώς και το καλό φαγητό της.

Αυτά, λοιπόν, για την Ρώμη και για το πρώτο άρθρο της ενότητας Going Global στο νέο ξεκίνημα του site αυτού. Έρχονται πολλά νέα άρθρα και εξαιρετικά ξεκινήματα.